Jag köpte biljetter online men har inte fått dem. Vad gör jag?
Ordinarie biljetter
(Biljetter köpta via https://difhockey.ebiljett.nu/)
Biljetterna skickades till din e-postadress direkt efter att bokningen genomfördes. Kolla gärna så att de inte har hamnat i skräppost/spam från adressen. Kontakta annars oss via [email protected].
Kampanjbiljetter (Biljetter köpta via någon av våra specialerbjudanden) Platsbokning i arenan hanteras manuellt av oss och biljetterna skickas till angiven e-post senast 6 timmar före match. Titta i skräpposten om inga biljetter dykt upp. Kontakta annars [email protected].
Jag har inte fått mitt fysiska säsongskort på posten. Hur går jag på en match?
Kontakta [email protected] om ditt kort inte dykt upp 14 dagar efter beställning. Du kommer åt kortet digitalt genom att logga in via https://difhockey.ebiljett.nu.
Klicka på ”glömt lösenord” (om du inte redan har ett inlogg) och fyll i den epost som är registrerad vid bokningen.
Ett nytt lösenord kommer att skickas.
Jag vill köpa bortaklacksbiljetter men det går ej
Vi måste alltid vänta in svar ifrån respektive supporterförening innan vi kan sälja biljetter till bortaklacken. De har alltid första tjing på biljetterna. Vi släpper alltid upp resterande biljetter några dagar innan match.
Ett annat namn än mitt eget står på biljetten, blir det problem vid inskanningen?
Vi gör ingen ID-kontroll i entréerna, så det är inga problem.
Varför tas serviceavgifter ut vid biljettköp?
Serviceavgiften är till för att täcka den kostnad ombuden har haft i samband med biljettköp och är den del av biljettpriset som tillfaller försäljningsstället.
Vid inställt evenemang återbetalas hela serviceavgiften. Serviceavgiften varierar beroende på biljettens pris, enligt en i förväg bestämd taxa av Stockholm Live.
Hur köper jag rullstolsplats?
Försäljning av dessa platser sker endast via mail ([email protected]) eller per telefon +46 (0)8-600 81 00.