"Bara att glömma och på´t igen i morgon"

Publicerad: 1 min läsning

DIFTV

Nej, ingen vinst mot Brynäs hemma på Hovet. Nu väntar ny match mot Malmö på bortaplan i morgon.

Joel Widerberg