• Huvudsponsorer

Lördag Lör 25 Januari Jan
Måndag Mån 27 Januari Jan
Onsdag Ons 29 Januari Jan
Torsdag Tor 30 Januari Jan
Fredag Fre 31 Januari Jan
Lördag Lör 1 Februari Feb
Tisdag Tis 11 Februari Feb
Torsdag Tor 13 Februari Feb
Fredag Fre 14 Februari Feb
Lördag Lör 15 Februari Feb
Tisdag Tis 18 Februari Feb
Idag 19 Februari Feb
Torsdag Tor 20 Februari Feb
Lördag Lör 22 Februari Feb
Söndag Sön 23 Februari Feb
Tisdag Tis 25 Februari Feb
Torsdag Tor 27 Februari Feb
Lördag Lör 29 Februari Feb
Tisdag Tis 3 Mars Mar
Torsdag Tor 5 Mars Mar
Lördag Lör 7 Mars Mar
Tisdag Tis 10 Mars Mar
Torsdag Tor 12 Mars Mar

Slutspel! Biljetterna är släppta!

Jag köpte biljetter online men har inte fått dem. Vad gör jag?

Ordinarie biljetter
(Biljetter köpta via https://difhockey.ebiljett.nu/)
Biljetterna skickades till din e-postadress direkt efter att bokningen genomfördes. Kolla gärna så att de inte har hamnat i skräppost/spam från adressen. Kontakta annars [email protected].
Kampanjbiljetter
(Biljetter köpta via någon av våra specialerbjudanden)
Platsbokning i arenan hanteras manuellt av oss och biljetterna skickas till angiven e-post senast 6 timmar före match. Titta i skräpposten om inga biljetter dykt upp. Kontakta annars [email protected]

Jag har inte fått mitt fysiska säsongskort på posten. Hur går jag på en match?

Kontakta [email protected] om ditt kort inte dykt upp 14 dagar efter beställning. Du kommer åt kortet digitalt genom att logga in via https://difhockey.ebiljett.nu.
Klicka på ”glömt lösenord” (om du inte redan har ett inlogg) och fyll i den epost som är registrerad vid bokningen.
Ett nytt lösenord kommer att skickas.

Jag vill köpa bortaklacksbiljetter men det går ej

Vi måste alltid vänta in svar ifrån respektive supporterförening innan vi kan sälja biljetter till bortaklacken. De har alltid första tjing på biljetterna. Vi släpper alltid upp resterande biljetter några dagar innan match.

Ett annat namn än mitt eget står på biljetten, blir det problem vid inskanningen?

Vi gör ingen ID-kontroll i entréerna, så det är inga problem.

Varför tas serviceavgifter ut vid biljettköp?

Serviceavgiften är till för att täcka den kostnad ombuden har haft i samband med biljettköp och är den del av biljettpriset som tillfaller försäljningsstället.
Vid inställt evenemang återbetalas hela serviceavgiften. Serviceavgiften varierar beroende på biljettens pris, enligt en i förväg bestämd taxa av Stockholm Live.

Hur köper jag rullstolsplats?

Försäljning av dessa platser sker endast via mail ([email protected]) eller per telefon +46 (0)8-600 81 00.

Hur ser säkerhetsarbetet ut?

Visitation sker innan entré till våra matcher och det finns kameraövervakning inne i arenan.