Lördag Lör 6 Februari Feb
Tisdag Tis 9 Februari Feb
Lördag Lör 13 Februari Feb
Söndag Sön 14 Februari Feb
Tisdag Tis 16 Februari Feb
Onsdag Ons 17 Februari Feb
Torsdag Tor 18 Februari Feb
Fredag Fre 19 Februari Feb
Lördag Lör 20 Februari Feb
Söndag Sön 21 Februari Feb
Tisdag Tis 23 Februari Feb
Torsdag Tor 25 Februari Feb
Fredag Fre 26 Februari Feb
Lördag Lör 27 Februari Feb
Idag 1 Mars Mar
Onsdag Ons 3 Mars Mar
Torsdag Tor 4 Mars Mar
Tisdag Tis 9 Mars Mar
Torsdag Tor 11 Mars Mar
Lördag Lör 13 Mars Mar
Torsdag Tor 18 Mars Mar
Torsdag Tor 25 Mars Mar

Slutspel! Biljetterna är släppta!

Gällande Covid-19
Vi vet ännu inte när matcher med publik kommer att kunna spelas, på grund av rådande samhällssituation. Det är beslutet ligger i myndigheternas händer. 
Du som säsongare är prioriterad om ett visst publikantal skulle tillåtas.
Alla ärenden om hur vi hanterar eventuellt missade matcher hanteras efter säsongen är färdigspelad.

Hur köper jag säsongskort?
Säsongskortsförsäljningen är för tillfället stängd.

Varför är det en serviceavgift på köpet?
Vi samarbetar med Stockholm Live och AXS när det rör försäljning av biljetter och säsongskort. De lägger på en serviceavgift som ska täcka deras kostnader som ombuden haft i sambande med biljettköp.

När och hur får jag mitt säsongskort?
Säsongskortsinnehavare 2020/2021 som valde ett fysiskt säsongskort kommer att få ett plastkort. Plastkortet kommer du att få hemskickat i brevlådan i början av september. Du kommer även att ha tillgång till dina biljetter via ditt konto på difhockey.ebiljett.nu.
Bokningar efter 22 juni kan inte få ett fysiskt kort.

Du som har valt att enbart ha säsongskortet digitalt kommer att komma åt det strax innan säsongsstart via difhockey.ebiljett.nu.

Får jag någon säsongskortshalsduk i år?
Om du beställt ditt säsongkort innan den 31 maj 2020 ingår säsongskortshalsduk utan extra kostnad. Efter 31 maj kan du välja att köpa till en halsduk i samband med din beställning. Halsduken kommer att kunna hämtas ut i samband med premiären.

Är mitt säsongskort personligt?
Säsongskortet är en värdehandling och ska hanteras därefter. Dock kan du överlåta kortet till en annan person.

Finns det en medlemsrabatt?
Medlemspris var bara tillgängligt under förturen som stängde 22 juni.

Hur gör jag om jag inte kan gå på en match vill ge bort en biljett till en vän?
Du kommer åt den funktionen via ditt konto på difhockey.ebiljett.nu. Där kan du skicka vidare biljetten till aktuell match via e-post till vännen som ska ha biljetten. Du kan även skriva ut dina biljetter om så önskas.

Vad innebär ett slutspelstillägg?
Det innebär att du behåller din plats under ett slutspel. Du sitter på samma stol även i en final. Slutspelstilläget är ett köp utan garanti när säsongen startar. Vi siktar på att nå ett slutspel och vill spela så länge som möjligt – varje säsong. Men missar vi slutspel sportsligt så uteblir en kompensation.

Jag kan inte logga in på mitt konto på difhockey.ebiljett.nu. Hur ska jag göra?
Om du glömt ditt lösenord klickar du på ”glömt lösenord” så kommer ett mail att skickas till dig med en återställningslänk så att du kan välja ett nytt lösenord. Tänk även på att logga in med samma mailadress som du angett vid säsongskortsköp/lösbiljettsköp

Jag har en fråga som inte står med här - hur kommer jag i kontakt med er?
Kontakta oss via [email protected] med din fråga. Observera att det kan ta lite tid för oss att svara på alla frågor. Du kan även ringa oss på 08-600 81 00.

Jag mailade [email protected] för flera dagar sedan, varför får jag inget svar?
På grund av det stora intresset för säsongskorten tar det ett tag för oss att svara, men alla kommer att få ett svar. Håll även utkik på hemsidan där vi besvarar frågor som kan dyka upp under säsongskortsförsäljningens gång.