• Huvudsponsorer

Torsdag Tor 26 September Sep
Fredag Fre 27 September Sep
Lördag Lör 28 September Sep
Tisdag Tis 1 Oktober Okt
Torsdag Tor 3 Oktober Okt
Fredag Fre 4 Oktober Okt
Lördag Lör 5 Oktober Okt
Tisdag Tis 8 Oktober Okt
Torsdag Tor 10 Oktober Okt
Fredag Fre 11 Oktober Okt
Lördag Lör 12 Oktober Okt
Tisdag Tis 15 Oktober Okt
Onsdag Ons 16 Oktober Okt
Idag 17 Oktober Okt
Lördag Lör 19 Oktober Okt
Torsdag Tor 24 Oktober Okt
Fredag Fre 25 Oktober Okt
Lördag Lör 26 Oktober Okt
Tisdag Tis 29 Oktober Okt
Onsdag Ons 30 Oktober Okt
Torsdag Tor 31 Oktober Okt
Lördag Lör 2 November Nov
Torsdag Tor 14 November Nov
Fredag Fre 15 November Nov
Lördag Lör 16 November Nov

Slutspel! Biljetterna är släppta!

Jag köpte biljetter online men har inte fått dem. Vad gör jag?

Ordinarie biljetter
(Biljetter köpta via https://difhockey.ebiljett.nu/)

Biljetterna skickades till din e-postadress direkt efter att bokningen genomfördes. Kolla gärna så att de inte har hamnat i skräppost/spam från adressen. Kontakta annars [email protected]

Kampanjbiljetter
(Biljetter köpta via någon av våra specialerbjudanden)

Platsbokning i arenan hanteras manuellt av oss och biljetterna skickas till angiven e-post senast 6 timmar före match. Titta i skräpposten om inga biljetter dykt upp. Kontakta annars [email protected].

 

Jag har inte fått mitt fysiska säsongskort på posten. Hur går jag på en match?

Kontakta [email protected] om ditt kort inte dykt upp 14 dagar efter beställning. Du kommer åt kortet digitalt genom att logga in via https://difhockey.ebiljett.nu.
Klicka på ”glömt lösenord” (om du inte redan har ett inlogg) och fyll i den epost som är registrerad vid bokningen.
Ett nytt lösenord kommer att skickas.

 

Jag vill köpa bortaklacksbiljetter men det går ej

Vi måste alltid vänta in svar ifrån respektive supporterförening innan vi kan sälja biljetter till bortaklacken. De har alltid första tjing på biljetterna. Vi släpper alltid upp resterande biljetter några dagar innan match.

 

Ett annat namn än mitt eget står på biljetten, blir det problem vid inskanningen?

Vi gör ingen ID-kontroll i entréerna, så det är inga problem.

 

Varför tas serviceavgifter ut vid biljettköp?


Serviceavgiften är till för att täcka den kostnad ombuden har haft i samband med biljettköp och är den del av biljettpriset som tillfaller försäljningsstället.
Vid inställt evenemang återbetalas hela serviceavgiften. Serviceavgiften varierar beroende på biljettens pris, enligt en i förväg bestämd taxa av Stockholm Live.

 

Hur köper jag rullstolsplats?


Försäljning av dessa platser sker endast via mail ([email protected]) eller per telefon +46 (0)8-600 81 00.