• Huvudsponsorer

Slutspel! Biljetterna är släppta!

Gällande Covid-19
Vi räknar med att spela med publik när säsongen drar igång. Vi ser fram emot en säsong med välfyllda läktare. Om det mot förmodan blir så att vi tvingas spela matcher utan publik eller att vi tvingas minska ner antalet matcher så kommer du att erbjudas en kompensation i form av tillgodokvitto till säsongen efter eller ekonomisk ersättning. Kompensation kommer inte att ges om serien skjuts fram och vi spelar 26 hemmamatcher med publik men på nya datum.

Hur köper jag säsongskort?
Klicka här och välj den kategori du är ute efter.

När måste jag senast förnya mitt säsongskort?
Sista dagen för att behålla sin reserverade plats är den 22 juni 2020. Men nyförsäljningen av säsongskort kommer att pågå under hela sommaren.

Hur gör jag om jag vill byta plats?
Om du haft ett säsongskort under förra säsongen men i år vill byta plats bortser du ifrån det förlängningsmail som du fått och genomför ett nytt köp när nyförsäljningen för medlemmar öppnat.

När och hur får jag mitt säsongskort?
Säsongskortsinnehavare 2020/2021 som har valt ett fysiskt säsongskort kommer att få ett plastkort. Plastkortet kommer du att få hemskickat i brevlådan i augusti. Du kommer även att ha tillgång till dina biljetter via ditt konto på difhockey.ebiljett.nu.

Du som har valt att enbart ha säsongskortet digitalt kommer att komma åt det strax innan säsongsstart via difhockey.ebiljett.nu.

Får jag någon säsongskortshalsduk i år?
Om du beställt ditt säsongkort innan den 31 maj 2020 ingår säsongskortshalsduk utan extra kostnad. Halsduken kommer att kunna hämtas ut i samband med premiären.

Är mitt säsongskort personligt?
Säsongskortet är en värdehandling och ska hanteras därefter. Dock kan du överlåta kortet till en annan person.

Hur gör jag om jag inte kan gå på en match vill ge bort en biljett till en vän?
Du kommer åt den funktionen via ditt konto på difhockey.ebiljett.nu. Där kan du skicka vidare biljetten till aktuell match via e-post till vännen som ska ha biljetten. Du kan även skriva ut dina biljetter om så önskas.

Vad innebär ett slutspelstillägg?
Det innebär att du behåller din plats under ett slutspel. Du sitter på samma stol även i en final. Slutspelstilläget är ett köp utan garanti när säsongen startar. Vi siktar på att nå ett slutspel och vill spela så länge som möjligt – varje säsong. Men missar vi slutspel sportsligt så uteblir en kompensation.

Jag kan inte logga in på mitt konto på difhockey.ebiljett.nu. Hur ska jag göra?
Om du glömt ditt lösenord klickar du på ”glömt lösenord” så kommer ett mail att skickas till dig med en återställningslänk så att du kan välja ett nytt lösenord. Tänk även på att logga in med samma mailadress som du angett vid säsongskortsköp/lösbiljettsköp.

Vi erbjuder följande betalsätt:

  • Betala allt på en gång med direktbetalning eller swish
  • Betala med faktura inom 30 dagar*
  • Betala med delbetalning på 2, 4 eller 6 tillfällen*

* 50 kr i faktureringsavgift per faktura.
Ju närmare säsongen vi kommer desto färre avbetalningstillfällen har du.

Jag har en fråga som inte står med här - hur kommer jag i kontakt med er?
Kontakta oss via [email protected] med din fråga. Observera att det kan ta lite tid för oss att svara på alla frågor. Du kan även ringa oss på 08-600 81 00.

Jag mailade [email protected] för flera dagar sedan, varför får jag inget svar?
På grund av det stora intresset för säsongskorten tar det ett tag för oss att svara, men alla kommer att få ett svar. Håll även utkik på hemsidan där vi besvarar frågor som kan dyka upp under säsongskortsförsäljningens gång.