• Huvudsponsorer

Tisdag Tis 2 April Apr
Lördag Lör 6 April Apr
Måndag Mån 8 April Apr
Onsdag Ons 10 April Apr
Fredag Fre 12 April Apr
Söndag Sön 14 April Apr
Tisdag Tis 16 April Apr
Torsdag Tor 18 April Apr
Söndag Sön 21 April Apr
Tisdag Tis 23 April Apr
Torsdag Tor 25 April Apr
Lördag Lör 27 April Apr
Tisdag Tis 30 April Apr
Torsdag Tor 2 Maj Maj
Fredag Fre 30 Augusti Aug
Söndag Sön 1 September Sep
Fredag Fre 6 September Sep
Söndag Sön 8 September Sep
Lördag Lör 14 September Sep
Tisdag Tis 17 September Sep
Torsdag Tor 19 September Sep
Lördag Lör 21 September Sep
Torsdag Tor 26 September Sep
Tisdag Tis 1 Oktober Okt
Torsdag Tor 3 Oktober Okt
Lördag Lör 5 Oktober Okt
Tisdag Tis 8 Oktober Okt
Torsdag Tor 10 Oktober Okt

FAQ, köpa nytt säsongskort

Vad ingår i ett säsongskort?

  • SHL matcher (26 matcher i grundserien)
  • SDHL matcher (grundserien)
  • CHL (grundserien)
  • Samma plats hela säsongen (gäller endast sittplats)
  • Exklusiv information inför varje match
  • Delta på upptaktsträff inför säsongen
  • Skicka vidare din biljett digitalt
  • Tillgång och företräde till en bar i periodpaus (gäller endast sittplats)
  • Intervjuer i säsongskortsbaren före match
  • Partnererbjudanden
  • Egen entré
  • Ta med vänner till en utvald match för endast serviceavgift 30 kr

Det här ingår i ett All inclusive-kort 

  • Exklusiv uppstartsträff med spelare och ledare från både herr- och damlaget inför säsongen
  • Samtliga hemmamatcher för Herr, Dam, J20 och J18
  • Bortamatch på O´Learys med middag
  • Signerad lagbild
  • Ditt namn på hemsidan
  • Säsongskortshalsduk
  • Biljett till utvald bortamatch

Vilken sektion ska jag välja för mitt säsongskort?

Klack: Klacken är för dig som vill stå upp och sjunga under matchen. Biljettpriset är subventionerat på denna sektion för att du som står i klacken bidrar till den ovärderliga stämningen som får laget att höja sig. Är du inte beredd att stå upp och sjunga hela matcherna rekommenderar vi dig att välja en annan sektion.

Aktiv sittplats: Sektionen för dig som föredrar att ha en sittplats under matcherna men även vill ställa dig upp från och till för att sjunga och bidra till stämningen. På stormatcherna är detta mer eller mindre ståplats under hela matchen.

Gul sektion: Sektionen för dig som vill sitta mer än stå under matcherna. Sektionen är dock närmst klacksektionen så räkna med att stå upp på matcher som bjuder in till extra tryck.
Röd sektion
: Sektionen där du sitter ner under matchen men kan tänka dig att sitta lite närmare kurvan och gunga med i sången från aktiv sittplats och klacken.
Blå sektion: Sektionen där du börjar närma dig de bästa sittplatserna på Hovet.
Guld: Denna sektion väljer du som vill ha bästa sittplats i arenan. 

Hur köper jag säsongskort?

Gå in via länkarna och välj sittplats eller klack beroende på vilken kategori av kort du är ute efter. När du klickat dig in på sittplats eller klack följer du stegen där för att välja det typ av kort som passar dig och slutligen genomföra ditt köp och betala.

Vi erbjuder följande betalsätt:

  • Betala allt på en gång med kort
  • Betala via Swish
  • Betala med faktura inom 30 dagar*
  • Betala med delbetalning på 2, 4 eller 6 månader*

* 50 kr i faktureringsavgift per faktura. Ju närmare säsongen vi kommer desto färre avbetalnings månader har du.

När och hur får jag mitt säsongskort?

Säsongskortsinnehavare 2019/2020 som har valt ett fysiskt säsongskort kommer att få ett plastkort. Plastkortet kommer du att kunna hämta i Djurgårdsbutiken strax innan säsongsstart. Du kommer även att ha tillgång till dina biljetter via ditt konto på difhockey.ebiljett.nu.

Du som har valt att ha kortet digitalt kommer också att få det strax innan säsongsstart.

Hur gör jag om jag inte kan gå på en match vill ge bort en biljett till en vän?

Du kommer att få inloggningsuppgifter till ditt konto på difhockey.ebiljett.nu. Där kan du skicka vidare biljetten till aktuell match via e-post till vännen som ska ha biljetten. Du kan även skriva ut dina biljetter om så önskas.

Jag har en fråga som inte står med här - hur kommer jag i kontakt med er?

Kontakta oss via [email protected] med din fråga. Observera att det kan ta lite tid för oss att svara på alla frågor. 

Du kan även ringa oss på 08-600 81 00.

Jag mailade [email protected] för flera dagar sedan, varför får jag inget svar?

På grund av det stora intresset för säsongskorten tar det ett tag för oss att svara, men alla kommer att få ett svar. Håll även utkik på hemsidan där vi besvarar frågor som kan dyka upp under säsongskortsförsäljningens gång.