• Huvudsponsorer

Tisdag Tis 2 April Apr
Lördag Lör 6 April Apr
Måndag Mån 8 April Apr
Onsdag Ons 10 April Apr
Fredag Fre 12 April Apr
Söndag Sön 14 April Apr
Tisdag Tis 16 April Apr
Torsdag Tor 18 April Apr
Söndag Sön 21 April Apr
Tisdag Tis 23 April Apr
Torsdag Tor 25 April Apr
Lördag Lör 27 April Apr
Tisdag Tis 30 April Apr
Torsdag Tor 2 Maj Maj
Fredag Fre 30 Augusti Aug
Söndag Sön 1 September Sep
Fredag Fre 6 September Sep
Söndag Sön 8 September Sep
Lördag Lör 14 September Sep
Tisdag Tis 17 September Sep
Torsdag Tor 19 September Sep
Lördag Lör 21 September Sep
Torsdag Tor 26 September Sep
Tisdag Tis 1 Oktober Okt
Torsdag Tor 3 Oktober Okt
Lördag Lör 5 Oktober Okt
Tisdag Tis 8 Oktober Okt
Torsdag Tor 10 Oktober Okt

FAQ, förlänga säsongskort

Jag hade säsongskort 18/19, hur förlänger jag det? 

Du som hade säsongskort 18/19 har fått ett e-postmeddelande med inloggningsuppgifter och en länk till vår säsongskortssida där du loggar in för att förlänga ditt/dina säsongskort. Se punkten nedan om du inte fått dina uppgifter.

Observera att sista dagen för att förlänga säsongskortet är 23 juni 2019. Sedan släpps ej förlängda säsongskort upp till allmän försäljning.

Jag har inte fått mina inloggningsuppgifter, hur får jag tag på dem?

Kontakta oss på [email protected] så hjälper vi dig så snart vi kan.

Hur gör jag om jag vill byta plats?

Om du vill byta plats så köper du ditt säsongskort som om du vore en ny säsongare. Du går till vår vanliga säsongskortsida men istället för att logga in så klickar du på "köp säsongskort". Följ sedan stegen på köpsidan för att köpa ditt nya säsongskort. Skicka även ett mail till oss på [email protected] och meddela att du köpt ny plats så att vi får reda på att du inte vill ha din gamla.

Jag har bytt adressuppgifter sedan förra säsongen. Hur uppdaterar jag mina uppgifter?

Ange dina nya uppgifter när du förnyar säsongskortet. Om du flyttar eller byter telefonnummer/e-postadress efter att du bokat säsongskortet skickar du ett mail till [email protected] så uppdaterar vi uppgifterna.

Jag har en fråga som inte står med här - hur kommer jag i kontakt med er?

Kontakta oss via [email protected] med din fråga. Observera att det kan ta lite tid för oss att svara på alla frågor.

Du kan även ringa oss på 08-600 81 00.

Jag mailade [email protected] för flera dagar sedan, varförr jag inget svar?

På grund av det stora intresset för säsongskorten tar det ett tag för oss att svara, men alla kommer att få ett svar. Håll även utkik på hemsidan där vi besvarar frågor som kan dyka upp under säsongskortsförsäljningens gång.