• Huvudsponsorer

Tisdag Tis 6 Mars Mar
Torsdag Tor 8 Mars Mar
Lördag Lör 10 Mars Mar
Söndag Sön 18 Mars Mar
Tisdag Tis 20 Mars Mar
Torsdag Tor 22 Mars Mar
Lördag Lör 24 Mars Mar
Måndag Mån 26 Mars Mar
Tisdag Tis 3 April Apr
Torsdag Tor 5 April Apr
Lördag Lör 7 April Apr
Måndag Mån 9 April Apr
Onsdag Ons 11 April Apr
Fredag Fre 13 April Apr
Lördag Lör 15 September Sep
Torsdag Tor 20 September Sep
Lördag Lör 22 September Sep
Torsdag Tor 27 September Sep
Lördag Lör 29 September Sep
Torsdag Tor 4 Oktober Okt
Lördag Lör 6 Oktober Okt
Lördag Lör 13 Oktober Okt
Torsdag Tor 18 Oktober Okt
Lördag Lör 20 Oktober Okt
Onsdag Ons 24 Oktober Okt
Lördag Lör 27 Oktober Okt
Tisdag Tis 30 Oktober Okt
Torsdag Tor 1 November Nov

FAQ, förlänga säsongskort

Jag hade säsongskort 16/17, hur förlänger jag det? 

Du som hade säsongskort 16/17 har fått ett e-postmeddelande med inloggningsuppgifter och en länk till vår säsongskortssida där du loggar in för att förlänga ditt/dina säsongskort. Se punkten nedan om du inte fått dina uppgifter.

Observera att sista dagen för att förlänga säsongskortet är 15 maj 2017. Sedan släpps ej förlängda säsongskort upp till allmän försäljning.

Jag har inte fått mina inloggningsuppgifter, hur får jag tag på dem?

Har du inte mottagit dina inloggningsuppgifter kan du beställa nya på bokningssidan, skriv in din e-postadress i det anvisade fältet och klicka på ”skicka nya inloggningsuppgifter” så skickas de till din e-postadress. Får du inte dina inloggningsuppgifter eller har du bytt e-postadress? Kontakta oss på [email protected] så hjälper vi dig så snart vi kan.

Vi är flera personer som har kort tillsammans på ett gemensamt inlogg, kan vi dela upp korten?

Är ni flera som haft säsongskort på samma bokning kan ni logga in var för sig och betala för varsin plats. På så sätt slipper en person ligga ute med pengar för samtliga säsongskort. Du ser även till att just dina kontaktuppgifter är registrerade på ditt säsongskort så att du får ta del av säsongskortsmailen med information och erbjudanden under säsongen. Ni kan även ta bort ett eller flera säsongskort om någon av er inte längre vill ha säsongskort.

Hur gör jag om jag vill byta plats?

Om du vill byta plats så köper du ditt säsongskort som om du vore en ny säsongare. Du går till vår vanliga säsongskortsida difhockey.se/sasongskort men istället för att logga in så klickar du på "köp säsongskort". Följ sedan stegen på köpsidan för att köpa ditt nya säsongskort. Skicka även ett mail till oss på [email protected] och meddela att du köpt ny plats så att vi får reda på att du inte vill ha din gamla.

Det här ingår i ett säsongskort 17/18
  • Samma plats hela säsongen (gäller endast sittplats)
  • Egen entré
  • Intervjuer i säsongskortsbaren innan match
  • Exklusiv information och erbjudanden under säsongen
  • Halsduk (om du tecknar innan sista april)
  • Delta på upptaktsträff inför säsongen
  • Personligt konto med möjlighet att vidarebefordra din biljett
  • Tillgång till egen bar i periodpaus (gäller endast sittplats)
  • Ta med vänner till en utvald match för endast serviceavgift (30 kr)
  • Två biljetter till DIF-Eskilstuna på Tele2 Arena 27/5 för serviceavgift 30 kr/biljett.
Det här ingår i ett All inclusive-kort
  • Alla hemmamatcher med herr, dam, J20 och J18
  • Lunch med herrlaget
  • Bortamatch på O'Learys med middag
  • Signerad lagbild
  • Ditt namn på hemsidan
  • Säsongskortshalsduk (oavsett när du bokar)
  • Biljett till en utvald bortamatch (resa kommer att arrangeras men ingår ej)
När och hur får jag mitt säsongskort?

Samtliga säsongskortsinnehavare 2017/2018 kommer att få säsongskortet som ett plastkort. Plastkortet kommer du att kunna hämta i Djurgårdsbutiken i början av september. Du kommer även att ha tillgång till dina biljetter via ditt konto på difhockey.ebiljett.nu.

Hur gör jag om jag inte kan gå på en match och vill ge bort en biljett till en vän?

Du kommer att få inloggningsuppgifter till ditt konto på difhockey.ebiljett.nu. Via ditt konto kan du skicka vidare biljetten till aktuell match via e-post till vännen som ska ha biljetten. Du kan även skriva ut biljetten om så önskas.

Jag har bytt adressuppgifter sedan förra säsongen. Hur uppdaterar jag mina uppgifter?

Ange dina nya uppgifter när du förnyar säsongskortet. Om du flyttar eller byter telefonnummer/e-postadress efter att du bokat säsongskortet skickar du ett mail till [email protected] så uppdaterar vi uppgifterna.

Jag har en fråga som inte står med här - hur kommer jag i kontakt med er?

Kontakta oss via [email protected] med din fråga. Observera att det kan ta lite tid för oss att svara på alla frågor.

Du kan även ringa oss på 08-600 81 00.

Jag mailade [email protected] för flera dagar sedan, varförr jag inget svar?

På grund av det stora intresset för säsongskorten tar det ett tag för oss att svara, men alla kommer att få ett svar. Håll även utkik på hemsidan där vi besvarar frågor som kan dyka upp under säsongskortsförsäljningens gång.